Help Ik heb hulp nodig

Inloggen op je energiedashboard

Ben je benieuwd naar je verbruik of wil je een wijziging doorgeven?

Vraag & antwoord Sluit FAQ

We helpen je graag

Iedereen vergeet wel eens wat! Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is. Dit e-mailadres is bevestigd in je contractbevestiging. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je via de link "Wachtwoord opnieuw aanvragen" je e-mailadres invullen en een nieuw wachtwoord aanvragen.


Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je bij ons hebt opgegeven bij je aanmelding. Dit e-mailadres is bevestigd in je contractbevestiging.


Bij je aanmelding heb je van ons per e-mail een tijdelijk wachtwoord ontvangen. Heb je deze niet ontvangen of kun je het niet meer terugvinden? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan door via de link 'Wachtwoord opnieuw aanvragen'  je e-mailadres in te vullen, je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord toegestuurd.


Heb je de meerdere adressen aangemeld onder hetzelfde klantnummer? Dan kun je bij Powerpeers met één Dashboard account al je adressen inzien. Door rechtsboven op je adres te klikken krijg je de lijst van beschikbare adressen te zien. Je kunt vervolgens een keuze maken welk adres je wilt inzien door er op te klikken.
Heb je de extra adressen aangemeld onder een ander klantnummer? Dan heb je voor dat klantnummer een ander e-mailadres waarmee je kan inloggen.


Liever persoonlijk contact?

Bel met een van onze collega's (maandag t/m donderdag 09.00-15.00)
020 22 02 300


Snel gestuurd en altijd persoonlijk antwoord
service@powerpeers.nl